Student Papers Series: University-Enterprises Technological Transfer

The Trento Law and Technology Research Group - Student Paper Series is available online (free download here)

LATEST PAPER PUBLISHED:

Ruggero, Brogi (2011) Equo compenso e diritto d'autore: un'analisi comparata = Fair Compensation and Author's Rights: a Comparative Analysis . Trento: Università degli Studi di Trento. - (Trento Law and Technology Research Group. Student Papers Series 8)

0 #2 ileana mentini 2017-08-16 14:41
REALE CREDITO A TUTTI.
Avete bisogno di qualsiasi tipo di prestito? Se sì, allora contattaci oggi per un prestito rapido, veloce di 500 a 100.000 euro al tasso di interesse 3% per un periodo di tempo non determinabile (25 anni).

* immobili / ipoteche
* mutui per la casa improvvisare
* automotive medica crediti / studente
* consolidamento del debito prestiti
* business prestiti / prestiti personali

Può essere che si potrebbe fare una richiesta altrove sullo schermo e che non ha funzionato per voi, vi invito a inviarci i vostri messaggi di ricerca per saperne di più sulla nostra auto-aiuto finanziario dal momento che le anime sono salvate e sono la testimonianza, Grazie.

Citazione

0 #1 ileana mentini 2017-08-16 14:39
REAL CREDIT TO ALL.
You need any type of loan? If yes, then contact us today for a quick loan fast of 500 to 100,000 euro at interest rate of 3% for a period of time not determinable (25 years).

* real estate / mortgages
* mortgages for the house to improvise
* automotive medical loans / student
* debt consolidation loans
* business loans / personal loans

It may be that you could make a request elsewhere on the screen, and that has not worked for you, I invite you to send us your messages of research to learn more about our self-help financial from the time that souls are saved and the witness, Thank you.

Citazione